mandag 18. mai 2009

Ting får smertefritt!

Hei igjen!

Da ville jeg bare poste en liten post siden det begynner å bli et par dager siden sist!

Gode nyheter! Har fått tak i en super pc nå til render, en kompis av meg som nettopp har kjøpt seg ny, men bruker den lite. Så fra 4 min lange render pr frames er vi nå så lavt som 1 min per frame. Så nå ser alt mye lysere ut!

Ellers holder vi på med animering og rendring, noe som hittill har gått ganske smertefritt.. Vi bruker biped som skjelett på karakterene våre og har enda, heldighvis, ikke hatt noen som helst problemer med dette! Physique er skin modifyern vi bruker btw.

Vi er vel oppe i 6 - 7 ferdige rendra scener av 55 elrno i den duren. Men denne uken kommer ting til å gå raskt bra og fort ;) Så vi regner med et par dager redigering og lydmekking.

Ellers har jeg tatt to testrender fra to av shotsa våre slik at dere kan se hvordan det blir.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar